کتاب «ارکان دین» نوشتۀ استاد محمدعلی کوشا توسط انتشارات «به‌نشر» وارد بازار نشر شد.

 

 

به گزارش وبگاه اطلاع‌رسانی استاد کوشا، استاد محمد علی کوشا از عرضه کتاب «ارکان دین» خبر داد و افزود: این کتاب یک دوره کلام به شیوه عقاید شیعه است، به عبارت دیگر در این اثر یک دوره اصول عقاید استدلالی وجود دارد که در آن به مباحثی مانند توحید، صفات الهی، عدل الهی، امامت، نبوت، معاد و... پرداخته می‌شود.

وی ادامه داد: کتاب حاضر نزدیک به 400 صفحه دارد و در آن سعی شده که با استفاده از نثری روان، گویا و ساده مطالب مورد نظر به مخاطب منتقل شود. علاوه بر این کتاب حاضر می‌تواند برای دانشجویان علوم دینی راهگشا باشد.

وی تاکید کرد: در این کتاب سعی کردم تا از آوردن مطالب زائد پرهیز کنم. همچنین برای تالیف کتاب تمامی منابع کلامی را مطالعه کردم و از این جهت می‌توان این کتاب را اثری مفید برای مخاطب دانست.

این محقق دینی و قرآنی با اشاره به کتاب دیگری با عنوان «زندگانی پیشوایان دینی» گفت: این کتاب نیز به زندگانی چهارده معصوم(ع) با استفاده از احادیث می‌پردازد. در این کتاب نیز کوشیده‌ام تا برای هر معصوم از 40 تا 70 حدیث استفاده کنم. احادیث استفاده شده در کتاب اعراب‌گذاری و ترجمه دقیقی از آن ارائه شده است. همچنین سعی کردم تا از منابع معتبر دینی احادیث استخراج شود. این کتاب نیز مانند اثر قبلی زبان ساده و روانی دارد و نزدیک به 460 صفحه خواهد داشت.

گفتنی است کتاب «ارکان دین» توسط انتشارات «به‌نشر» وابسته به آستان قدس رضوی ارائه شده است و علاقه‌مندان به تهیه کتاب «ارکان دین» می‌توانند به نشانی www.behnashr.com و یا فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های و انتشارات آستان قدس رضوی سراسر کشور مراجعه کرده و همچنین می‌توانند از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا شماره تلگرام 0907652008 با این انتشارات تماس برقرار کنند.